Skorpan & Bullan flyttar in

Imorgon Lördag kommer de två minigrisarna att flytta in på gården!
Svägerskan, Elias och jag själv ska åka upp och hämta dem. ÄNTLIGEN!

Så nu börjar det hända grejer. I vår flyttar det antagligen in mera djur till Börknäsgården men vilka det blir får ni se då. Men nu först grisarna och Klipper som vi hämtar hem om några veckor!

    


Min vän från Ängsby lantgård ringde häromdan och funderade ifall hon skulle kunna få hänvisa sina grupper till mig i sommar. Eftersom de kommer att bygga hus så vill de inte ha barngrupper på en byggplats. de kommer även att sätta upp ett litet bagarhus som sen kommer att användas för deras grupper. Ska bli skoj att samarbeta med dem sen. Dagsutflykter till Ängsby lantgård och baka rågbröd, till exempel =) Problemet med hennes förslag om att deras grupper skall komma hit är att hennes grupper vill besöka en djurgård. Hmm, och min djurgård är inte speciellt stor ännu! Men vi ska se hur det ser ut innan sommaren är här =)

Ett litet steg för människan men ett stort steg för mänskligheten!


Kommentarer
Postat av: V.

VÄLKOMMEN hälsar "gu´mor" ;O)

Ses!

2011-01-28 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0