Nedräkning

Stallet blir SUPER!
Alla andra får tycka vad dom vill, men det blir bra. Hoppas bara att det blir så funktionellt som jag planerar att det ska vara!
Ikväll har jag hälsat på familjen i Sundom. Där var mor från Island på besök. Skoj att träffa henne!
Hon har idag ca. 30 hästar på Island, ston, föl och unghästar.
Min häst Byr, MIN, är från hennes gård. =)
S. var på sitt vanliga goda humör, vilket alltid smittar av sig.
Hästarna kommer som sagt med flyget till Norrköping på lördag. Det som är ännu viktigare är att de kommer att anlända med transport till "Soåndåm" på söndag eftermiddag/kväll!! =)
MEN jag jobbar!!!! Morr...
Nåja, får helt enkelt klara av att sova natten mellan söndag och måndag!

Skulle verkligen ha velat ta bilder av stallet åt er alla ikväll, eftersom jag själv varit frånvarande 1½ kväll så hade det hänt massor! Tyvärr hade jag inte med någon kamera men imorgon hoppas jag att kameran är med!

Har även fått ett paket från Hööks idag som jag väntat på sen 29 september... Hööks har dock ursäktat den långa väntetiden så jag skall inte klaga. Den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge eller hur... =)
I paketet fanns massor men inte allt som jag beställt. Det andra borde komma inom några veckor.

I Paketet Fanns:

4 st ridhjälmar i olika storlekar för kommande elever och luffare :)
2 st islandshästgrimmor i fina islandsfärger.
1 st islandsträns brun, som borde bli Tenórs.
1 st höbalsöppnare.
1 st läderhålstång.
1 st täckeshållare.
2 st elrepsrullar à 300m.
1 st strömstoppare.
+ massa annat man behöver för elstaket.

Väntar På:

1 st hövåg.
1 st islandsträns svart.
1 st gummi/läder tyglar brun.


Antal dagar tills första mötet med framtida arbetskamrater: 5


Kommentarer
Postat av: V.

Oj, va spännande ... :o)

2010-10-21 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0