Snart e´ de sommar!!!



Sommaren närmar sig med stormsteg! Dagarna blir ljusare och ljusare, men endå hinner jag inte med någonting känns det som! Men lite saker har iaf hänt.
Min underbara islänning kommer att flytta till Sundom och bo där hela sommaren. Där kommer både han och jag att få en intensivskolning! Kommer att bli underbart lärorikt och skojigt!
S.S. kommer att förändra mitt liv, är nästan säker på den saken =) En kurs kommer att hållas i sundom i slutet på maj, and... I´m gonna be there!
Härligt att lära känna människor som brinner för desamma som en själv... Även om jag är tacksam för alla råd och all hjälp jag får här hemma, det behöver alla, så är det ju ändå lite annorlunda med islänningar. OCH det är det jag nu kommer att få en intensivkurs i, spännande!!!
Människorna i Sundom är även glada över att islänningarna kommer till Närpes, så de hjälper gärna till med Börknäsgårdens start!!!
Nåja, Tenór flyttar till Sundom, jag är själv just nu på G och flyttar till Risåsen! Ja, ni får säga igen... Den bjuder jag på =)
Detta betyder att Börknäsgårdens gård får vänta ett tag. Alla förstår säkert att jag inte kan ha mina djur på gården förrän vi själva har hamrat och spikat upp ett hus där. Men det kommer, allt har sin tid!
Så var beredda på att Börknäsgården kommer att vara stationerad på "fel" gård till hösten! =)

Det var allt för denna gång, nu skall jag utnyttja min lediga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0