Känn lugnet på Börknäsgården

Har varit på det vackra Börknäset idag och tagit vårfotografier. Tror inte att jag behöver skriva så mkt idag, bilderna talar för sig själv.
En halvtimme strövandes runt gården och jag har funnit mitt inre lugn...



Välkomna till Börknäsgården!




Älskar den grästäckta vägen...




Vårens blommor.




Äppelträd.




Gammal stil.




Börknäsgårdens hus.




Gården.




Milou vill vara i centrum, han är med på nästan varje bild :)




Grinden tilll gården.




Granngården.




Tillbaka i tiden...




Vilket år var det nu igen?




Den rofyllda skogen bakom gården.




En liten glänta där älgarna brukar vila.




Nerför backen...




Stigen som kommer att leda till lägerelden.




Tomtar & troll...



Solstrålarna värmer.



Där i mitten i sänkningen kommer lägereldens sken att lysa... Måste få bort lite träd dock... :)





Detta bara några hundra meter från gården.




Gamla hjul.




Sommaren är nära på gården.



 It´s still a mess =)

Men jag hoppas ni ser skönheten ändå!
Tänk vad djuren, lugnet och min mors alternativa behandlingsklinik (Må Bättre Behandlingar) kommer kunna göra för själen!



Välkomna åter!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fotograf du är, otroligt fina bilder :)

2010-06-01 @ 22:12:58
Postat av: Annika

Siir no jättemyysit ut tenn :D

2010-06-02 @ 09:50:27
Postat av: Piisa

Tack så mycket :) Kommer mera bilder snart, genast det börjar hända saker på gården, väntar bara på semestern nu! =)

2010-06-02 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0