Stallplaner

Nu var det klart!! Hästarna i plural, kommer att få bo på Börknäsgården redan i höst. Har dunkat huvudet i väggen och bestämt att det SKA gå! Stallet måste fixas, helst målas om nu i sommar, hagarna skall få staket och gården behöver grus. Skulle vilja ha rött grus som skulle passa in i den gamla känslan... Men tror att det är dyrt...?
Bara stallet är ett stort projekt men med massor av envishet och snälla människor så ska det gå.
Någon som vill hjälpa till? =)
Men jag lovar att det kommer att bli jättebra, den dag det är riktigt färdigt. Men kan tänka mig att det kommer att kännas som med vilket hus som helst, finns alltid något mer att göra...
Tenór har det bra i Sundom, tänker åka och träffa honom igen nu i helgen. För på fredag eftermiddag kl. 15.00 går jag på semester!! Första riktiga semestern i mitt liv, känns konstigt men endå helt naturligt när man ändå jobbat på samma ställe så pass länge! Har ju bytt arbetsplats en gång/år tidigare :)
Fick ett paket från Horze igår. My first own jodphurs! Ridbyxmodell som alla islandsryttare använder. Jättebekväma och supersmarta, slipper ha chapsen :) Några andra grejer var också med som man alltid behöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0