"Bondmoora" i farten!




Midsommaren har sprungit förbi i rasande fart men vi fick mycket gjort! Sanden och krossen är inne i stallet, vibrerad och klar! Om lite mer än två veckor hoppas jag att betonggolvet är på sin plats också :)
Blir inte mycket text idag, jag visar er i bilder vad som hänt istället!





Avloppsrör, som jag har sågat, behövde inte ens tätas, perfekt ;)









Mitt jobb att köra in sanden, stora starka männen fick använda "stjeflin" :D









Jag tar mig tydligen en blick över skapelsen!




Denna mät-makapär var ganska smart!!




Ibland krävs dock en funderare...




Även männen behöver stanna upp ibland! =)









Midsommaren är till ända och grunden till golvet är klart!!! =)

Måndag kväll var det dock dags att slå hö och min arbetsvecka med att sprätta höet börjar :) Men det är faktist riktigt skoj! Känner mig som en riktig "bondmoora", vilket jag ju egentligen kommer att bli också :)



Du och jag Forden, du och jag...




Får bara hoppas att det inte blir regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0