Ett skepp kommer lastat...!

Midsommaren närmar sig, så också betonggolvet i det nya stallet! Över helgen ska vi köra in sand och stenkross.
Min svägerska har fått hem sitt flyttbara stall i lördags, det är jättefint med två boxar och stallgång!
Det planeras lite varje dag och ibland blir det små ändringar vad gäller material och byggnadssätt men resultat kommer att bli superrrr!! =)




Milou har sökt sig till skuggan under Forden :)





Stor hop med gammal... Sk*t =)




Tomt!! =)
















Plankorna på väg ner...





13,5 m långt stall kommer lastat...! ;)


Idag har även min kära sambo hämtat hem mina 4000 m med gamla växthusrör. Här skall det bli hagar =)
Får se hur mkt av dem man faktist kommer att behöva. Det beror på en del mark jag väldigt gärna skulle använda dem på...











Kim med sin krokbil...




Tack tack tack till dig! =)








Senaste dagarna har det inte hänt så mycket på Börknäsgården men vårt eget hus håller just nu på att få ny färg på sig. Kim målar fortfarande, min rygg blev trött och bestämde sig för att grilla korv istället, vilken vi avnjutit för en stund sen.






Idag har det ju faktist varit lite varmare också, Tack vädret! =)
På måndag fyller jag 24, jag vet inte om jag borde säga att jag börjar bli gammal eller om det känns som om man fortfarande är liten. För bara 5-10 år sen skulle jag ha sagt att är man 24 år så är man vuxen, stor och gammal :) Nu är jag där och jag känner mig inte ett dugg äldre, samtidigt som jag känner mig som 70+!

Nåja, färdigt svamlat nu. Jag kommer ändå att hinna bli gråhårig av allt väntande på att gården blir användbar =)

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0