Regn, regn och ännu mera regn...

Då var det fredag igen och det har redan gått en vecka av semestern! Helt otroligt!
Det har varit en ganska lugn vecka. Förra söndagen var ju min sambo & jag och några nära vänner till Ikea i Tammerfors. Där hittades en ny hörnsoffa bland annat. :)
Under veckan har det skett en del rivningsarbete. Inte mycket kvar nu. Ännu fortare skulle det såklart ha gått om det funnits mera folk som jobbade. Men man får ta vara på de händer som finns. Idag har iaf A. hjälpt mig en stund. Fick en hel del gjort!

Igår kväll var jag till Sundom, SSS, jag och islandspållarna var ut på en ridtur runt Öjberget och ut på söderfjärden. jättehärligt. Ännu bättre blir det när jag helt har glömt min höft som jag definitivt inte vill ramla på igen :) Hästen gör framsteg, likaså jag... Så snart hoppas jag att bådas självförtroende é på topp igen! =)
Stéfans utlåtande förra veckan var att Tenór var i sämre skick än han först tänkt. Ingen av oss vet vad han råkat ut för eftersom det blivit så rotat i hoonom. Men huvudsaken är att det går att jobba bort och att jag och min känsliga islänning kommer att få många fina år tillsammans. :)

Har inga nya fantastiska bilder att komma med, det bara regnar juh!!!
Jag tror iaf att mina 66 m2 kommer att vara färdigt "urstädade" efter helgen. Satsar på det iaf!
Funderar allvarligt på att ta hjälp av stadens arbetspool för att finna några ungdomar som vill måla husen på gården, det får bli nästa veckas projekt :)

Imorgon blir det 30-års kalas och på söndag skall jag antagligen till A. och hoppa lite med hennes fjording.
Skoj! =)

Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0