Lite av varje

Tiden går så fort! Dagarna är fullspäckade med heltidsjobb, stall och revyövningar.
Det börjar skymma redan vid 15.30-tiden och det är bara var tredje helg som är ledig. MEN det är bara 7 pass kvar av mitt jobb på sjukhuset och sen är det en veckas semester på Gran Canaria som gäller. Det är välbehövligt, ngt som vi inte har tid med egentligen ;)
Sen börjar verksamheten dra igång, så även det nya jobbet.
Jag har fått tag på en hundkoja eller rättare sagt grishus åt mina små nassar så den skall hämtas den här veckan. Så vem vet, kanske grisarna kan flytta hem nu innan jul! =) Annars blir det ett av det första jag gör i januari när vi kommer hem från playan :)
Idag har jag även sålt en julklapp på två ridlektioner. Det tar sig!
Skall behöva bestämma mig för en logo för företaget så att jag kan börja beställa presentkort, ridkort och broschyrer.
Hästarna mår i övrigt bra, alla får röra på sig och är friska.
Tenór har fått tillbaka sin inre styrka och sitt självförtroende och därmed blivit ledare för de andra hästarna. Byr är den som väntar vid grinden och vill komma in. Sveipur är en riktig snäll buse som ser ut som en farbror.
Det är helt underbart att få ha hästarna hemma på gården, och snart går det mot ljusare tider dessutom! =)


HEMMA EFTER RIDTUR RUNT BÖRKNÄSET














TENÓR I TRÄNING










Kommentarer
Postat av: Malin

E je ti säij till tå sedan om et vill hav ny header tå et får en logo så kan vi ju lag tit he:)å om man vill gar e ju ti byt ti nalete vintigan bilder nu å.tu sir ju ut ti ha täji mytchy bilder:)

2010-12-15 @ 12:53:36
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Piisa

Absolut Malin! Ja ha no fundra åp ti byt. Ska bestäm me fö na bilder å så mailar ja di åt de nain dag! =)

2010-12-15 @ 21:36:01
Postat av: stefán sturla

Fina bilder... luck till och god jul, från Barcelóna :-)

2010-12-18 @ 00:51:41
Postat av: Johanna

Hej! Jag undrar hur gammal skall man var för att börja ta ridlektioner??

2011-01-03 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0