En sammanfattning

Nästan ett helt år har gått sedan senast jag skrev i den här bloggen...

En riktigt kort uppdatering!
Förra sommaren deltog Sveipur och jag i sommarteatern i Närpes. Du Wida Wackra Wilda Wäst.









Denna pjäs kommer att spelas vid vridläktaren även denna sommar men utan mig och Sveipur.
Rekommenderas varmt!

Under sommaren blev det även en hel del uteritter!






Och hela sommaren frodades gården med många härliga elever!







Och med hösten kom såklart underbara stubbåkrar att rida på.





Sen var det snabbt sent på hösten och gården lades i vila p.g.a. min graviditet.
Gården kommer att vara i vila nu ett år framåt eftersom jag nu i dagarna ska bli mamma och hästarna har lånats ut på foder.

De som vill följa mitt liv här på Börknäset får göra det på min "privata" blogg!

http://borknasliv.blogg.se

Tills vi hörs igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0